Gaaahh!

För en timma sedan var allt frid och fröjd och jag var på väg att åka och storhandla inför helgens äventyr
men fan vad snabbt det ändrades!
Det var ju meningen att vi skulle åka till Lake Louise och Banff imorgon.
Eftersom det är ca 10 timmar dit skulle vi åka omänskligt tidigt och stanna på lite olika ställen på vägen.
Vi skulle sen åka skidor i Kicking Horse, Banff och Lake Louise innan vi styrde bilen hem igen på söndag.
Det här anses vara ett av de bästa skidområderna i hela Canada och förmodligen en av de bästa i nordamerika.
MEN...eftersom det ska bli -35 i Kicking Horse på fredag och lika kallt i Banff på lördag så fick vi precis ställa in resan. Det här skulle ju blivit en av höjdpunkterna på min resa!!

Jag ska ut och käka med tjejerna ikväll. Hoppas att dom kan muntra upp mig lite!


/J

Kommentarer
Postat av: mamma

Det går fler tåg som vi säger här i Sverige now a days......(inställda tåg är vardagsmat )

2011-02-23 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0