Söndagsnöje!

Idag har jag sprungit en löptävling på 8 km. Det gick sämre än jag trodde att det skulle gå (alltså gick det väldigt dåligt!) och Mo slog mig med massor. Men eftersom jag var ensam i min klass vann jag 50 presentkortsdollar till. Det tackar man ju inte nej till!
Det var otroligt fint när vi kom till tävlingen imorse. Vädergudarna hade tydligen fått för sig att det fortfarande är vinter så det snöade ca 2 dm i natt. Nu är tyvärr allt borta igen, men det var fint så länge det varade. Men nu vill vi gärna ha tillbaka våran vår!

Nu ikväll har vi ätit söndagsmiddag, kollat på Oscarsgalan och ätit blåbärspaj som Gill hade med sig. Bra avslutning på veckan!

PUSS!

 

PS. Måste bara gratta Karro för hennes otroliga insats på vasan. 06:55:55 är en grym tid! Och inte nog med det, det är 5 sekunder snabbare än vad mamma någonsin åkt (hon har visserligen bara åkt två gånger) och hon har varit grym. Så du borde vara otroligt nöjd vännen!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Mamma kommenterade detta igår med att det var sjukt tröga spår när hon åkte, och att det igår var rena rama rodelspåren :)!!

2011-02-28 @ 08:55:23
Postat av: mamma

Vän av ordning säger att jag har "bara" åkt en gång !!! Jag kom inte själv ihåg tiden men det gjorde tydligen du. Jag vet bara att jag hade ett par minuter bättre än våran bästis pappa .Inga namn !Jag sa inte det där om spåren och som alla vi vet som har åkt Vasaloppet så kan man inte jämföra tider år från år ! Vänta får du se ...

2011-02-28 @ 18:13:20
Postat av: Johanna

Jaja mamma du behöver inte försvara dig! Jag kollade upp tiden på deras hemsida och jag veeet att man inte kan jämföra tid från år till år.

2011-02-28 @ 19:25:32
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker dock inte vi får glömma bort vad andemeningen var, nämligen att Karro gjort ett riktigt bra lopp. Grattis! Ser fram emot att få åka med Johanna vid tillfälle, när tiden är mogen ;-)



/n-r

2011-03-01 @ 06:59:57
Postat av: Johanna

Håller med pappa! Och det skulle vara väldigt kul att åka med dig, men då måste du nog träna upp mig lite först;)

2011-03-01 @ 07:32:56
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: Robban

Harde åkte halvvasan på 3,5 h idag. HAn åkte skidor för första gången för tre månader sedan. Kanonbra.



/n-r

2011-03-01 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0