Tisdag!

Jag hade en fantastisk bra helg på Bowen. Vi var åtta personer i Gillians mysiga stuga och
det kändes otroligt konstigt när vi stod på färjan hem för det kändes verkligen som att jag kom alla så nära även fast vi bara var där en helg. Men jag ska berätta mer om helgen någon annan gång för nu ska jag sova!
Hela min kropp känns jättekonstig. Jag är inte sjuk men jag orkar verkligen inte röra en muskel.
Jag gör allt jag brukar göra, dvs. umgås med vänner, fixar i huset, passar barn och
coacha barnen men jag orkar verkligen inte träna.
Idag hade jag på mig träningskläderna i 4 timmar innan jag gav upp och gick och bytte om igen.
Motivationen är under noll!
Dessutom börjar jag se ut lite som Julia a la 2000 nu. Det är nog trots allt bra att det bara är ca
1,5 månad kvar av jordnötsmör, choklad, mac and cheese och vitt bröd.
Vi får helt enkelt hålla tummarna för att träningsmotivationen kommer tillbaka. Helst redan imorgon!


Puss

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0