Dagen med ett stort fett D

Idag visar sig Vancouver och St. Surrey sig från sin bästa och sanna sida. Det ösregnar!
Men jag är glad ändå. Jag fick nämligen en megaleverans av brevbäraren idag. Ett brev från underbara Malin, farmor och passande nog mamma. Grymt!
Idag har jag städat, bäddat till m & j, slagit in paket, bakat en paj och sprungit en runda. Så nu när listan är avbockad är det dax att åka till flygplatsen. Woho!



Imorgon flyttar Malin till Edinburgh och jag önskar henne verkligen all lycka. Malin är en av min äldsta vän som jag fortfarande har riktigt bar kontakt med. Vi lärde känna varandra i 10 års åldern när hon och jag slogs i toppen på varje tävling. Det var en rolig tid! Sen dess har vi varit jättebra kompisar och förra året åkte vi till Kreta tillsammans med ett gäng andra töser och levde livet.
Malin kommer hem bara någon vecka före mig så det ska bli himla roligt att träffa henne igen och prata om allt vi upplevt.
Lycka till vännen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0