En helt vanlig dag.

Det händer inte mycket här på bloggen. Så lite att jag till och med fick ett mail av mamma som undrade om jag lever. Ber om ursäkt för det! Men Jossan har inte lagt upp bilderna än, så jag kan inte berätta om dagarna i Whistler och jag har även massa annat för mig.
Nu har jag precis städat hela huset, gjort jordnötskakor, trattkantarellsoppa, sökt jobb och kollat på lägenhet i Linköping. Förra veckan visste jag inte ens om jag ville plugga nästa termin och nu är jag helt inne på att flytta till Linköping och läsa till civilingenör. Det svänger fort men jag tror ändå jag är ganska säker på att det här är vad jag vill. Jag ska söka till industriell ekonomi men jag vet att jag inte kommer komma in så jag kommer nog hamna på maskin. Det blir nog fint det med! Stefan - Pappa = 1-0

Nu ska jag iväg och coacha barnen och sen springa hem. Jag har ju planerat att fortsätta att göra Jossan besviken och inte vara superfet när jag kommer hem.



Förresten, idag har jag varit här på andra sidan i 100 dagar. Ojoj!

J

Kommentarer
Postat av: Elin

Har hört att det finns något som heter KTH i stockholm annars, kan vara värt att kolla upp..



Förresten, är jag inte duktig som kommenterar så aktivt nu?

2011-01-21 @ 09:31:30
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Jossan

2011-01-21 @ 11:19:04
Postat av: Jossan

Stefan-pappa 3-1 snarare:)!

Bilderna kommer i helgen! Kan du inte skicka en kaka på posten till mig? Har cravings för jordnötssmör!

Puss

2011-01-21 @ 11:21:20
Postat av: Johanna

Ja, sant. Stackars pappa!

Det blir nog lite svårt, men sjukt goda var dom;)

Ja jag vet Elin. Du är nog min bästa kommentator!

2011-01-21 @ 18:08:07
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: Robban

Nåja, jag tror Stefan valde av samma orsaker som ni, svårt som tusan att komma in ;-)

2011-01-21 @ 18:55:07
Postat av: Johanna

Eller inte! Man behövde ju knappt ha något slutbetyg i gymnasiet för att komma in på i-linjen på din tid;-)

2011-01-21 @ 19:27:05
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0