KungKarro!

Först gick jag in och läste ett gulligt inlägg på karros blogg och sen fick jag det här meddelandet skickat på facebook.

RÄÄÄÄÄÄÄLSBUSSEN!!!! JAG SAKNAR DEJ! KOM HEM!!! Jag måste börja med att säga att jag e värdelös! Jag e helt absolut sämst på att höra av mig, jag har liksom en hög med halvskrivna brev till dig här hemma, men jag har inte fått iväg ett enda. Jag börjar på ett nytt hela tiden för att jag ska uppdatera dej och skicka iväg skiten, men jag e ju helt efterbliven så jag glömmer:S Sist så skrev jag 5st långa kvitto papper med text som jag skulle skicka vid julafton, men de glömde jag såklart bort:( damp! e helt besviken på mig själv! Om jag var du skulle jag hata mig, för att jag e världens sugigaste kompis!
Jag har jobbat varje dag sen innan jul, blää de sög. Jobbade till och med julafton liksom. Nyårsafton med. Woopa vilket kul liv, or noot;) Nu har jag tre jobb, Ica, Stadium och Ateljén. De e därför jag jobbat så mycket och jag har inte varit på ateljen alls sen innan jul! Men jag vill vara säker på att jag har fasta tider på Stadium innan jag säger upp mig på Ica liksom:S Så nu får jag ha alla. Och samtidigt försöker jag hinna med att träna till Vasan och ta körkort. Stressbomb liksom! E jätteledsen att vi inte kommer köra klassikern tillsammans, hade sett fram emot de hur mycket som hellst:( Vi skulle vara kanonteamet juu! Perre och Kaygay liksom, kan inte bli bättre! Hur har du de borta i paradiset? Hur har din jul varit? Saknar dej galet. Puss älskling, du e bäst<3333333333333

Du tycker inte att du överdriver lite Karro? Det är ju lika mycket mitt fel att vi inte hörts så mycket. Hur som helst så saknar jag dig otroligt mycket också!

 

KUNGKARRO!

 

 


Kommentarer
Postat av: kungkarro

Haha va söt du e perre! Nu avslöjar du för alla vilken mupp jag e;) saknar dej buden<3

2011-01-09 @ 10:06:40
URL: http://http:/
Postat av: Johanna

haha som att alla inte redan vet det?;) Nejda. Skype snart!! PUSS

2011-01-09 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0