Söndag

Eftersom Jossan inte lagt upp bilderna på facebook än så väntar jag att berätta om resten av våra äventyr tills hon gör det.
Men jag slänger in två bilder från våran promenad i Standly Park i fredags. Jag sa till mamma i början av veckan att vi förhoppningsvis borde se en raccoon under deras tid här och när jag i fredags sa att det inte var säkert att vi skulle se någon blev hon jättebesviken och såg med stora ögon på mig och sa: "Men...me..du lovade ju!!"
Men fem minuter senare såg vi en raccoon några meter bort och vi kunde komma riktigt nära den utan att den blev strämd. Det kändes som att det föll en sten från hjärtat för nu var mamma mer än nöjd och glad. haha!


Fina Vancouver!


Idag kom förresten våren till Vancouver. Att springa i t-shirt och solsken i januari är man ju inte direkt bortskämd med.
Nu ska vi åka på bio och se någon film i 3D. Jag ser mest framemot dom smöriga popcornen. Här är redan popcornen gula av smör när man får dom (det är det osmörade alternativet) men dom frågar ändå om man vill ha med eller utan smör. För här häller de smör ur en bytta över popcornen innan man får dom. Så mycket för att popcorn ska vara ett nyttigare alternativ än chips. Så eftersom jag är så nyttig av mig tror jag jag sattsar på original popcorn idag. Alltså popcorn som bara har fått en omgång smör över sig.

Puss

J

Kommentarer
Postat av: malin.

Nemen vilken grej!

tur att du la upp en bild, för jag hade ingen aning om hur en raccoon såg ut!

Kram

2011-01-17 @ 09:11:04
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0