-



Jag gör allt jag kan för att vara en snällare kompis än fröken Sundqvist!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vaddå snällare kompis? När har jag varit osnäll? Om det är det där med att du borde gå upp fem kilo till så tycker jag att det borde vara något positivt. Jag hade ju ränkat med att du inte skulle se ut som när du åkte, men det tycks du ju göra. Jag tycker att jag bara är snäll!

2011-03-10 @ 10:55:05
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: mamma

Det tycker jag med! Elin förser mig med små roliga historier titt som tätt !

2011-03-11 @ 18:34:27
Postat av: Johanna

Det var bar a for att du skrev att du ville att jag skulle bli fet. Men jag gillar dig anda!

2011-03-15 @ 06:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0