-

Det känns som att mycket inte har gått min väg på sistone. Förra helgen skulle vi åkt till Lake Louise och åkt skidor men eftersom det var -40 så fick vi ställa in det. Den här helgen skulle jag egentligen åkt till Whistler, åkt skidor och suttit barnvakt åt en liten tjej. Men sen hörde dom av sig i veckan och sa att dom tyvärr inte kunde i helgen och nästa vecka drar dom till Kina så det kommer inte bli något av med det. Sen skulle jag åka till Victoria som ligger på Vancouver Island och hälsa på en tjej som heter Amanda. MEN så fick jag ett mail igår och tydligen så har hon massa exams och sånt nu så det passade inte så bra i helgen. Åh vad trist!

Nu känns allt lite småtrist och jag är inte sugen på att vara hemma hela helgen. Men Gill var här i gårkväll och hon sa att jag kunde hänga på henne och Dani ikväll som ska till en tjejs födelsedagsfest. Vi får se vad som händer!


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0