Canucks - Culumbus Blue Jackets

Matchen igår var otrolig! Canucks är just nu det bästa laget i NHL och Culumbus ligger precis på slutspelssträcket så alla visste att dom skulle gå ut hårt. Canucks spelade bra i första perioden men sen spelade dom ganska dåligt så när tredje perioden var slut var resultatet 1-1. Så det blev förlägning och efter det straffar. Tror dom sköt ungefär 6-7 straffar innan Canucks tillslut vann. Otroligt vilken stämning det blir i den arenan alltså!


Sedin och Samuelsson innan matchen





Mamma han var duktig och spelade bra men tyvärr missade både han och Sedinbröderna sina straffar.

När jag tog den här bilden skämdes jag ungefär lika mycket som när jag gick fram till Maria Montazami i somras och frågade om jag fick ta ett kort med henne. Men det var det värt!

Uppvärmning

Jag hittade en sverigeflagga hemma hos Ted & Mo som fick följa med.

Filmade lite också så jag kanske lägger upp det imorgon. Nu ikväll har jag hjälpt Gill att rätta prov (jajemen ni läste rätt. Jag rättade en hel hög med engelska historiaprov. Gjorde några fel men förhoppningsvis är det mesta rätt.) och nu har vi precis druckit te och kollat på Off the Map.


PUSS


Little J

Ps. Även fast jag håller på Sverige till 100 % i skidVM blev jag väldigt glad idag när jag såg att Kanada vann herrarnas teamsprint. För det första om Sverige inte vinner så ser jag heldre att Kanada vinner än Norge och för det andra kanske det här betyder att dom börjar visa lite skidor på tv. Hittils har dom inte visat en enda minut, så jag hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: Sara

jag vill se bilden på dig och Maria Montazami!!!! :D:D:D

2011-03-03 @ 12:30:34
URL: http://juliasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0