Destination runway!

Ikväll arrangerade grade 12 en modevisning på Gills & Maureens skola, så jag var där och hjälpte till lite och kollade. Temat var Destination runway så dom hade massor utan olika kläder från hela världen och sen bjöds det på mat från världens alla håll. Allt ifrån sushi till små friterade knyten, frukt, några kinesiska avlånga maskliknande saker, amerikanska brownies m.m. Allt var väldigt välorganiserat och imponerande bra faktiskt!











Har två roliga klipp som jag ska lägga upp också men just nu går det inte att ladda upp dom.
Får försöka fixa det imorgon!

Idag har jag även nördskypat med Fröberg. Han hade precis fått en ny HTC telefon så jag lärde honom hur han kunde fixa svenskt tangentbord och berättade om några bra appar och sen satt vi och snackade appar och lekte med våra telefoner i över en timma. Haha det var mycket trevligare än det låter!

Imorgon ska jag iväg och gå med snöskor i Cypruss med ett gäng. Så räkna med en rapport om det lite senare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0