Skooor!

Man skulle ju kunna tro att jag har shoppat hur mycket som helst här borta men det har jag verkligen inte. Jag har köpt lite kläder såklart men inget märkvärdigt. Men idag slog jag till på två par löparskor, woho! Eftersom jag var så grym och vann några löptävlingar för några veckor sedan så hade jag presentkort på en sportbutik här i närheten. Så efter att vi hade coachat barnen nu ikväll så åkte vi dit. Jga fick lägga ut lite extra men jag fick ett jäkligt bra pris. Så nu ska jag prova att vara otrogen mot min vapendragare sedan säkert 8 år tillbaka, Asics och prova Mizuno ett tag. Tror att vi kommer trivas finfint ihop!

Det här är förövrigt dom enda par skorna jag köpt här borta (förutom ett par vita Convers också). Känns bra och löparskor kan man ju inte ha för många utav eller hur?! Fast nu får det vara nog tror jag. Ska nog slå till på iaf ett par snyggskor innan jag åker hem.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Köp hem massa fräsiga löparskor till mig också. De blåa såg schyssta ut! Maaaassaaaa skor vill jag ha!!!

2011-03-13 @ 08:25:10
Postat av: Johanna

Sorry, jag är helt pank!

2011-03-13 @ 19:55:22
Postat av: kungkarro

Haha du och Marren kan bilda klubb! Du kan säkert få jojna hans fina löparskoälskarklubb! Ni kan göra en schysst samlig och fylla typ en lägenhet sen kan ni få vara med på typ 100höjdare eller nått;)

2011-03-22 @ 11:10:51
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0