Tisdag

Vilken skön dag det har varit idag!
En sådan dag som man börjar le när man tänker på den.
Inget speciellt hände men jag njöt av solen så mycket jag kunde eftersom det
tydligen ska regna varje dag tills jag åker hem.
Men väderprognoserna här är ungefär lika bra som SMHIs.
Inte mycket att hänga i julgranen alltså så jag tror på sol!
Började dagen med vattenlöpning tillsammans med Mo. Nästan en timma stod jag ut, det ni!
Efter att vi handlat mat och tagit en tur till bagerit åkte vi hem
och jag gick ner till stranden och satte mig på en bänk och njöt av solen.
Sen gick jag hem, satte på mig shorts & linne och la mig i solen och läste en bok
medans jag väntade på Mo som åkte iväg på något möte.
Efter det stod jag i köket hela eftermiddagen.
Jag bakade en kaka som Ted hade valt ut
(det är så vi brukar göra. Någon av dom väljer vad dom vill ha och jag bakar det. Bra deal enligt mig!)
men det blev lite deg över så jag gjorde några minicupcakes.
Sen åt vi lamm, rotgrönsaker, gravy och sallad innan vi åt efterrätt och kollade på The Fighter.
Som sagt väldigt bra dag men som ni märker har min veckoplanering ändrats lite.
Det blir en tripp över gränsen imorgon istället!

Enda bilden jag lyckades ta idag.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0