Two weeks to go!

Nu är jag tillbaka i White Rock igen efter många fina skiddagar och en natt i Kamloops där vi hejade på Mo. Vi kom igentligen hem i går men jag har inte hunnit uppdatera förs nu. Har massa att berätta om veckan och hur många bilder som helst. Men vi får nog ta det när jag kommer hem istället för jag kommer nog inte ha tid med det. För att ni ska veta lite vad jag har planerat så kommer här en dagsplanering:

Måndag: Packa upp & fixa, åka ärenden med Mo, träffa Alexis (hennes kompis jobbar på booster juice så vi åkte dit och drack gratis smoothies idag) och coatcha.

Tisdag: Träna omänskligt tidigt (07:00) med Mo och Debbie, åka till downtown och hänga med Gillian.

Onsdag: förmodligen åka över gränsen, göra lite ärenden och leta efter en present.

Torsdag: Packa, packa, packa, coatcha, träna (måste försöka träna nu innan Julia kommer för hon vill tröna massor har hon sagt) och förmodligen träffa en kompis.

Fredag: Packa klart allt jag kan för hemresan, packa till våran lilla tripp till Vancpuver Island och hämta Julia på flygplatsen.

Sen efter det är det fullspäckat schema som gäller med en tripp till Victoria, Whistler, träning och sightseeing i Vancouver med Julia.

Ska försöka uppdatera lite i veckan och när Julia är här men förvänta er inte för mycket.
Snart ses vi allesammans!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: kungkarro

Jag lääääääääääääääängtar! Snart får ja träffa min goa rälsbuss! Fy fan va underbart:D <333

2011-03-22 @ 11:07:34
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/
Postat av: Julia

Men herregud, träna inte massor för att jag kommer. Jag joggade till jobbet idag och kände mig askass. Jag vill bara komma igång ordentligt. Det är så dags nu.



Ska bli kul att komma över!

2011-03-22 @ 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0